Account
Zelf regelen
Klantenservice
Veelgestelde vragen
Retour
Voor het retourneren van online bestellingen geldt:
- Binnen 365 dagen na levering dient u bij ons het retourverzoek in.
- De producten moeten in de originele, schone en onbeschadigde verpakking zitten.
- De producten mogen niet gemonteerd of geïnstalleerd zijn geweest en moeten compleet zijn, inclusief losse onderdelen.
- De producten moeten online of telefonisch zijn besteld (via koop op afstand).
- Als u ervoor kiest om de items zelf terug te brengen, dan is dit enkel mogelijk in ons magazijn in Roosendaal binnen de openingstijden.
- Wij controleren uw retourzending.
- Kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening.
- Binnen 10 werkdagen na ontvangst en goedkeuring van het geretourneerde product wordt het aankoopbedrag naar u overgemaakt.
Terugbetaling via online betaalmethode of bankoverschrijving
- Bij een online bestelling zal het bedrag worden teruggestort via de door u gekozen betaalmethode, zoals iDeal, Bancontact, AfterPay, creditcard of PayPal.
- Alle overige betalingen (PIN, contant, rembours en bankoverschrijving) worden teruggestort per bankoverschrijving.
- Wij vragen in het retourformulier altijd om uw IBAN-gegevens.
Met het versturen van de retouropdracht gaat u akkoord met onze bovengenoemde retourvoorwaarden.
Bij Bestellen en levering vindt u welke producten met de pakketdienst worden opgehaald en welke met groot transport.
Ik wil zelf retourneren
In ons magazijn in Roosendaal (gratis)
Producten kunnen alleen worden geretourneerd in ons magazijn in Roosendaal en niet in andere vestigingen. Houd er rekening mee dat dit alleen binnen de openingstijden van het magazijn mogelijk is. U kunt uw producten pas retourneren na het invullen van de retouraanvraag en het ontvangen van de bevestiging. In deze bevestiging vindt u namelijk het retournummer dat u moet doorgeven bij het magazijn.
Bij een DHL ServicePoint (alleen pakketten, € 9,95)
Plak het DHL label op het pakket. Deze ontvangt u per e-mail binnen enkele dagen na de acceptatie van uw retouraanmelding. Plan het wegbrengen van uw retour naar een DHL ServicePoint dus pas na het ontvangen van het DHL label in.
Ik wil mijn retouren laten ophalen
Groot transport (€19,95)
U kiest zelf het ophaalmoment en u krijgt de avond voordat de transporteur komt tussen 21.00 en 00.00 uur een e-mail met hierin het tijdvak van 3 uur waarin we verwachten langs te komen. Controleer ook uw spam inbox. Plak het Maxaro verzendlabel dat u van ons ontvangt nadat de retour is geaccepteerd op elke verzendeenheid (doos of pallet). Hier staat het retournummer op.
Bent u uw Maxaro verzendlabel kwijt? Contacteer dan onze klantenservice.
De kosten voor de pakketdienst (zowel laten ophalen door onze transporteur als wegbrengen naar een DHL ServicePoint) bedragen €9,95. De kosten voor het laten ophalen van groot transport bij u thuis bedragen €19,95. Deze kosten zijn voor uw eigen rekening. Op de pagina Bestellen en levering vindt u welke producten met de pakketdienst worden opgehaald en welke met groot transport.
Terugbetaling
Het aankoopbedrag wordt binnen 10 werkdagen na ontvangst en goedkeuring van het geretourneerde product naar u overgemaakt. Dit wordt verrekend met de retourkosten. Indien de volledige bestelling wordt geretourneerd en opgehaald, dan worden de oorspronkelijke bezorgkosten terugbetaald. Dit is bij het retourneren van een deel van uw bestelling niet het geval. Indien u meer dan één product retourneert, dan betaalt u alleen de retourkosten voor het product met het hoogste verzendtarief.
Bij onderstaande artikelen is retourneren niet mogelijk:
- Samples.
- Showroommodellen.
- Producten die speciaal voor u besteld en/of geproduceerd zijn.
- Minder dan 2 pakken tegels van dezelfde tegel.
U heeft 365 dagen de mogelijkheid om één of meerdere producten te retourneren. Bij Maxaro vinden we het belangrijk om u het juiste product te leveren, dat aansluit bij uw wensen en behoeften. We zien u namelijk graag als tevreden klant in de toekomst nog eens terug.
Deze termijn gaat in op de dag van levering van het product. Tijdens deze termijn dient u zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. U dient het product slechts in die mate uit te pakken voor zover het nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden.
Service
Service of klachten meldt u via een serviceaanvraag.
Ons serviceformulier is nodig om uw melding in behandeling te nemen. Binnen 5 werkdagen na ontvangst van het serviceformulier zal altijd contact met u worden opgenomen door de serviceafdeling. Door de serviceaanvraag zo compleet mogelijk in te vullen kunnen wij u efficiënter helpen.
Schade meldt u via het serviceformulier. Binnen het formulier kiest u voor 'Schade of defect'.
Het serviceformulier is nodig om uw melding in behandeling te nemen. Daarna zal onze serviceafdeling zich optimaal inzetten u zo spoedig mogelijk te helpen. Binnen 5 werkdagen na ontvangst van het meldingsformulier zal er contact met u worden opgenomen door de serviceafdeling. Door het formulier zo compleet mogelijk in te vullen kunnen wij u efficiënter helpen.
Schade meldt u via het serviceformulier. Binnen het formulier kiest u voor 'Incorrecte levering'.
Het serviceformulier is nodig om uw melding in behandeling te nemen. Daarna zal onze serviceafdeling zich optimaal inzetten u zo spoedig mogelijk te helpen. Binnen 5 werkdagen na ontvangst van het meldingsformulier zal er contact met u worden opgenomen door de serviceafdeling. Door het formulier zo compleet mogelijk in te vullen kunnen wij u efficiënter helpen.